سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و مطالب روز

دوره جدید آموزش مهندسی صنایع

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که نتوانستید در دوره های قبلی آموزش مهندسی صنایع شرکت نمایید، می توانید در دوره جدید آموزش مهندسی صنایع ثبت نام نمایید.

پیشنهاد می کنیم که همین حالا اقدام به ثبت نام نمایید و این دوره ها به دلیل استقبال هنرجویان به سرعت در حال تکمیل ظرفیت می باشد و در صورت پر شدن کلاس ها باید منتظر دوره های بعدی باشید.

دوره جدید آموزش مهندسی صنایع در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و این مجموعه دوره های آموزشی خود را در یک محیط کاملا آرام و مجهز به بروزترین سیستم ها برگزار می نماید.

اگر می خواهید در زمینه مهندسی صنایع از همه بالاتر باشید پیشنهاد می کنیم که حتما در این دوره ها شرکت نمایید و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

دوره جدید آموزش مهندسی صنایع

نرم افزارهای دوره آموزش مهندسی صنایع

دوره جدید آموزش مهندسی صنایع با دو نرم افزار صورت می گیرد و در هر کدام از دوره ها یک نرم افزار آموزش داده می شود که هنرجویان با توجه به علاقه خود می توانند در هر کدام از آن ها ثبت نام نماید.

یکی از این دوره ها آموزش مهندسی صنایع با نرم افزار پریماوا می باشد که این دوره مخاطبان خاص خود را دارد و اگر علاقمند با یادگیری این نرم افزار هستید می توانید در دوره های آن شرکت نمایید.

دیگر دوره ای که برگزار می شود دوره آموزش مهندسی صنایع با نرم افزار ام اس پی می باشد که این نرم افزار برای کنترل مدیریت پروژه مناسب می باشد.

شما می توانید با توجه به علاقه و یا فعالیت شغلی خود در هر کدام از دوره ها شرکت نمایید و مطمئنا پس از گذراندن این دوره ها به صورت تخصصی می توانید در این زمینه فعالیت نمایید.

نحوه ثبت نام در دوره جدید آموزش مهندسی صنایع

جهت ثبت نام در دوره های آموزش مهندسی صنایع می توانید از طریق دو روش اینترنتی و حضوری اقدام به ثبت نام نمایید که در روش اینترنتی شامل تخفیفات سایت می شوید.

در روش حضوری شما می بایست در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب حضور پیدا کنید و می توانید ضمن گرفتن مشاوره از کارشناسان این مجموعه، در این دوره ها ثبت نام نمایید.

پس از گذراندن این دوره ها از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود و این مدرک می تواند در آینده کمک بسیار زیادی به شما بکند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و نحوه برگزاری آن ها با کارشناسان ما به صورت تلفنی و حضوری در ارتباط باشید.

 

شما می توانید جهت افزایش اطلاعات خود از دیگر مطالب سایت استفاده نمایید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.