انواع بال اسکرو

بال اسکرو انواع مختلفی دارد و شما می توانید جهت خرید انواع بال اسکرو به شرکت تام باهر بزرگترین تامین کننده و عرضه کننده بال اسکرو مراجعه نمایید.

هر نوع بال اسکرو برای کار خاصی طراحی شده است که شما در زمان خرید باید نهایت دقت را داشته باشید تا بال اسکرو مورد نظر خود را خریداری نمایید.

در این مطلب قصد داریم تا انواع بال اسکرو را برای شما نام ببریم تا شما بیشتر با این قطعه محرک خطی مکانیکی آشنا شوید و در ادامه همراه ما باشید.

انواع بال اسکرو

انواع بال اسکرو از نظر کاربرد

  • مینیاتور بال اسکرو: این بال اسکرو مناسب در دستگاه های اندازه گیری، ابزارهای پزشکی، لیزرها، نیمه هادی ها و … به کار می رود.
  • بال اسکرو سنگ خورده: از این بال اسکرو برای جاهایی که نیاز به دقت بالایی ندارد استفاده می شود ولی در عوض مقاومت آن ها قابل اهمیت می باشد.
  • بال اسکروهای دقیق: این بال اسکروها در جاهایی به کار می رود که نیاز به دقت قرارگیری، دقت مکان یابی و تکرارپذیری دارد.
  • لید اسکرو: معمولا لید اسکروها جزء دسته بال اسکروها محسوب نمی شود اما عملکردی شبیه به بال اسکرو دارد.

انواع بال اسکرو از دید مکانیزم بازگرداننده ساچمه ها

  • بال اسکرو با سیستم چرخشی داخلی
  • بال اسکرو با سیستم چرخشی خارجی
  • بال اسکرو با طول گام فوق بلند

هر کدام از بال اسکروهای فوق کارایی خاص خود را دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را خریداری و استفاده نمایید.

نکات مهم در زمان خرید بال اسکرو

همان طور که گفتیم بال اسکروها انواع مختلفی دارند و شما در زمان خرید باید با دقت مشخصات آن را در بروشور یا کاتالوگ محصول را مطالعه نمایید.

نوع مکانیزم بازگرداننده ساچمه بسیار مهم می باشد و باید آن توجه داشته باشید.

قیمت بال اسکرو با یکدیگر متفاوت می باشد و جهت خرید آن ها باید دقت داشته باشید.

در زمان خرید به قطر و گام بال اسکرو توجه داشته باشید که مورد مناسب شما باشد.

شرکت تام باهر

شما می توانید جهت خرید انواع بال اسکرو به شرکت تام باهر مراجعه کرده تا از مزایای و امکانات این مجموعه بهره مند شوید.

همچنین شرکت تام باهر برای راحتی مشتریان خود فروش آنلاین از طریق سایت را در اختیار آن ها قرار داده است تا شما در کمترین زمان بتوانید محصولات خود را سفارش دهید.

علاوه بر آن شرکت تام باهر تمامی محصولات خود را به صورت تضمینی به دست مشتریان می رساند و در صورت بروز مشکل می توانید محصول را به شرکت بازگردانید.

شرکت تام باهر با داشتن نمایندگی های مختلف در ایران توانسته نیاز عظیم مشتریان را تامین نماید و این نشان از اعتماد مشتریان به شرکت را می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

همچنین شما می توانید جهت افزایش اطلاعات خود در مورد محصولات این مجموعه، از دیگر مطالب سایت بازدید کرده و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.