سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و مطالب روز

نظر

درآمد طراحی سایت با وردپرس

این روزها بازار طراحی سایت با وردپرس بسیار داغ می باشد و یادگیری وردپرس یک تخصص کاربردی و عالی می باشد که تواند شما را به درآمد ایده آل برساند. شاید تا سال ها پیش کسی به وردپرس نمی داد و افراد کمی برای یادگیری آن اقدام می کردند ولی امروزه اکثر دوره های آموزشی مربوط به وردپرس می باشد و از همین طریق شغل های خوبی می توان از این طریق ایجاد کرد. بازار کار وردپرس در ایران در حال رشد است و آینده بسیار خوبی دارد و اگر همین امروز برای یادگیری وردپرس اقدام کنید بدون شک در آینده موفق خواهید شد.

یکی از مهمترین چیزهایی برای ورود به هر شغلی برای مردم مهم است، میزان درآمدی که می توان از آن کسب کرد می باشد و هر شغلی یک درآمدی دارد. راه های مختلفی برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارد و میزان کسب درآمد فقط به شما بستگی دارد که تا چه میزان به وردپرس تسلط داشته باشید و چه کارهایی می توانید انجام دهید. کسب درآمد طراحی سایت با وردپرس جزء کسب و کارهای اینترنتی می باشد و اگر به صورت جدی قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، باید به طور کامل و در مورد مزایا و معایب آن تحقیق کنید.

بهترین راه برای شروع یادگیری وردپرس، شرکت در دوره های آموزشی به صورت عملی و کسب اطلاعات مفید از منابع معتبر در اینترنت که تاثیر بسیاری در یادگیری این حرفه دارد و همچنین آموزش وردپرس به صورت عملی باعث می شود تا شما با فضای وردپرس به طور کامل آشنا شوید و یک تجربه اولیه برای شما محسوب می شود. وردپرس همیشه بعد از مدتی آپدیت های جدیدی ارائه می کند و اطلاعات شما باید همیشه بروز باشد و این باعث می شود تا دانش شما به یک جا ختم نشود و همیشه در حال یادگیری و کسب دانش باشید. حال در ادامه شغل هایی که می توان با یادگیری وردپرس به آن پرداخت را برای شما شرح دهیم.

شغل های مربوط به وردپرس

درآمد طراحی سایت با وردپرس

  • برنامه نویسی و توسعه وب سایت های وردپرس

همان طور که می دانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز می باشد و یعنی کسانی که به زبان های برنامه نویسی به ویژه PHP تسلط دارند، می توانند وب سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند را ارتقا دهند. بسیاری از کسانی که در حوزه برنامه نویسی فعالیت می کنند می توانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند و وردپرس تمامی امکانات خود را در اختیار کاربران قرار می دهد. برنامه نویسی وب به تنهایی یک شغل پردرآمد محسوب می شود و اگر بتوانید وب سایت های وردپرسی را ارتقا دهید می توانید درآمد خوبی هم از این طریق کسب کنید.

  • طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس معروف ترین شغلی است که می توان به کمک این حرفه انجام داد و وردپرس به گونه ای طراحی شده است که می توان بدون حتی یک خط برنامه نویسی یک سایت طراحی و آن را مدیریت کرد. طراحی سایت با وردپرس بسیار لذت بخش می باشد و افزونه هایی که وردپرس در اختیار کاربران قرار می دهد می توان یک سایت بی نظیر طراحی کرد. اگر ساعت ها به پای طراحی سایت با وردپرس بنشینید اصلا خسته نمی شوید و تنوع قالب ها و افزونه ها به شما کمک می کند تا ایده های مختلفی را امتحان کنید.

  • بهینه سازی سایت های وردپرس

بهینه سازی یا همان سئو سایت یک تخصص مهم و ویژه محسوب می شود که برخی شرکت ها سرمایه گذاری های زیادی در مورد آن انجام می دهند. دیده شدن برای یک سایت از مهمترین اهداف آن ها محسوب می شود و سایتی که بهینه نشده باشد توسط مردم ناشناخته باقی می ماند و برای این که در رتبه های برتر گوگل سایت شما نمایش داده شود باید برای بهینه سازی آن اقدام کنید.

  • پشتیبانی وردپرس

هر شغلی به یک پشتیبان نیاز دارد تا در مواقعی که مشکلی ایجاد شد بتواند در کمترین زمان آن را برطرف کند. پشتیبانی سایت های وردپرسی بسیار مهم می باشد و گاهی اوقات یک مشکل کوچک در سایت می تواند سایت را با اختلال مواجه کند ولی در صورت وجود پشتیبان می توان خیالمان از این بابت راحت باشد.

  • مدیریت فروشگاه سایت

برخی از سایت های وردپرسی به صورت فروشگاهی می باشند و محصولات را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند و مدیریت و پشتیبانی فروشگاه سایت می تواند یک شغل مناسب با درآمد خوب باشد. افزونه ای که قابلیت فروشگاهی کردن سایت وردپرس را دارد، ووکامرس نام دارد که معروف ترین و محبوب ترین و در عین حال امن ترین افزونه در این زمینه می باشد. کار با ووکامرس راحت است و با کمی کار کردن با آن می توانید به آن مسلط شوید.

  • فعالیت در حوزه آموزش

آموزش وردپرس یکی از شغل های عالی و با درآمد بسیار مناسب می باشد و این که متقاضیان بسیاری برای یادگیری وردپرس وجود دارد که می توانید به آن ها آموزش دهید. برای این کار می توانید در مراکز آموزشی مشغول به کار شوید و هنرجویان آموزش دهید.

  • امنیت وردپرس

در هیچ کجای جهان امنیت صد در صدی وجود دارد و گاهی اوقات ممکن است در اثر مشکلاتی، امنیت سایت به خطر بیافتد. اگر به طور کامل به مباحث امنیت وردپرس تسلط دارید می توانید در زمینه فعالیت کنید و این یکی از مهمترین شغل هایی است که صاحبان سایت به آن ها نیاز دارند تا امنیت سایت از هر نظر تامین باشد.

  • تولید محتوا در وردپرس

درآمد طراحی سایت در وردپرس به چندین بخش تقسیم شده است و تولید محتوا یکی از کارهایی است که می توان در این زمینه انجام داد. سرمایه های یک وب سایت محتواهای آن هستند که به بهینه سازی سایت کمک بسیار زیادی می کند و افرادی که جذب سایت شما می شوند از مقالات و مطالب سایت شما بازدید می کنند و این محتواها باید به گونه ای باشد که کاربران بیشتری جذب کند تا گوگل به سایت شما امتیاز دهد.

آموزش طراحی وب

آموزش وردپرس در مجتمع فنی تهران

شغل های دیگری هم در این زمینه وجود دارد که ما مهمترین آن ها را برای شما شرح دادیم. حالا که با شغل های مهم و کاربردی وردپرس آشنا شده اید می توانید برای یادگیری آن تصمیم گیری کنید و اگر قصد یادگیری دارید، می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از برترین موسسات آموزشی کشور محسوب می شود که هر ساله هنرجویان بسیاری برای گذراندن دوره های مختلف به آن مراجعه می کنند و این دوره های آموزشی زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی با بهترین سیستم آموزشی برگزار می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش وردپرس می توانید به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.