سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و مطالب روز

نظر

معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش دوم

با معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش دوم با شما هستیم و در این بخش قصد داریم تا دوره های دپارتمان علوم مهندسی را برای شما شرح دهیم.

دپارتمان علوم مهندسی یکی از دپارتمان های تخصصی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود که دوره ها متنوعی برای دانشجویان و علاقمندان دارد.

در ادامه دوره های پر اهمیت و پرطرفدار با هم بررسی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

دوره های آموزش مهندسی مکانیک و تاسیسات

اکثر افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند، دانشجویان مکانیک، نقشه کشی،مواد و متالوژی، صنایع و قالب سازی می باشند که برای درک بهتر رشته خود می توانند در دوره های تخصصی این مجموعه شرکت نمایند.

یکی از این دوره ها، طراحی مکانیک به کمک نرم افزار CATIA می باشد که یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی در این زمینه محسوب می شوند.

دیگر دوره ای که در این زمینه برگزار می شود، دوره طراحی مکانیک به کمک SOLID WORKS می باشد که این نرم افزار یک نرم افزار مهندسی تخصصی می باشد.

دوره های فوق در دو بخش مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود که هنرجویان باید ابتدا دوره مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارند تا بتوانند در دوره پیشرفته شرکت نمایند.

دوره های آموزش مهندسی عمران

دوره های عمران در مرحله اول مخصوص دانشجویان عمران می باشد که برای پیشرفت در رشته خود می توانند این دوره ها پشت سر بگذارند تا مطالب بیشتری یاد بگیرند.

اما افرادی هم در این زمینه فعالیت می کنند یا به دوره های این بخش علاقه دارند می توانند در این کلاس ها ثبت نام نمایند و شرکت برای تمامی افراد آزاد می باشد.

معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش دوم

یکی از دوره های تخصصی که در این دپارتمان برگزار می شود، دوره جامع متره، برآورد و صورت وضعیت نویسی می باشد که هنرجویان می توانند با توجه به علاقه خود در این دوره ها شرکت نمایند.

دیگر دوره های که مربوط به این دپارتمان و بخش عمران می باشد، دوره جامع محاسبات ساختمان به کمک ETABS/SAFE می باشد.

گذراندن این دوره های تخصصی به شما کمک می کند تا در شغل خود موفق باشید و حتی می توانید راحت تر شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

جهت اطلاع از سرفصل های دوره و شهریه دوره های نام برده می توانید به سایت مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب مراجعه کرده تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

دوره های آموزش مهندسی صنایع

اما دوره های مهندسی صنایع یکی از مهمترین دوره های این مجموعه به شمار می رود و حتی رشته دانشگاهی مهندسی صنایع در کشور جزء رشته های برتر محسوب می شود.

دانشجویان مهندسی صنایع باید حداقل به یکی از نرم افزارهای مدیریت پروژه تسلط داشته باشند و در این زمینه نرم افزارهای تخصصی و مختلفی وجود دارد.

معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش دوم

یکی از این نرم افزارها، نرم افزار پریماورا می باشد که به منظور کنترل پروژه و زمان بندی محسوب می شود و هنرجویان می توانند در این دوره حضور پیدا کنند.

دوره دیگری که در این زمینه برگزار می شود، دوره آموزش نرم افزار MS Project می باشد که این نرم افزار هم در زمینه کنترل و مدیریت پروژه به کار می رود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایند و یا با کارشناسان این مجموعه از طریق راه های ارتباطی در تماس باشند.

دوره های آموزش ریاضی و آمار

یکی دیگر از دوره های دپارتمان علوم مهندسی، دوره های آموزش ریاضی و آمار می باشد که تمامی علاقمندان می توانند در آن حضور پیدا کنند.

در این بخش دوره های مختلفی در دو بخش مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود و هنرجویان ابتدا باید در دوره آموزش نرم افزار Arc GIS شرکت نمایند.

معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش دوم

دوره SPSS و Matlab در دو بخش مقدماتی و پیشرفته برگزار می گردد که جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا تاریخ شروع دوره های می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مخاطبان این دوره ها معمولا دانشجویان کاردانی و کارشناسی رشته های زمین شناسی، جغرافیا، نقشه برداری، ژئوتکنیک، محیط زیست، معدن، شهرسازی، برنامه ریزی شهری و منابع طبیعی می باشند.

ارائه مدرک پس از پایان دوره های آموزشی

با معرفی دوره های مجتمع فنی تهران بخش دوم در خدمت شما هستیم و امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید از آن استفاده نمایید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب جزء برترین موسسات آموزشی کشور محسوب می شود که دوره های مختلفی را برای هنرجویان برگزار می کند.

این مجموعه هر ساله هنرجویان بسیار زیادی را پذیرش می کند که زیر نظر برترین اساتید این مجوعه و بروزترین سیستم های آموزشی، آموزش می بینند.

پس از آن که هر کدام از دوره های فوق را با موفقیت پشت سر گذاشتید، از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معبتر دو زبانه که مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد به شما ارائه می شود.

با این مدارک می توانید یک رزومه قدرتمند برای خود فراهم کنید و اطلاعات خود را در زمینه تخصصی خود افزایش دهید تا بتوانید در شغل موفق شوید.

جهت اطلاع از سرفصل های دوره های فوق، تاریخ برگزاری و نحوه برگزاری آن ها با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

 

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی پایتون