سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و مطالب روز

آموزش برنامه نویسی سی شارپ بخش سوم

با آموزش برنامه نویسی سی شارپ بخش سوم همراه شما هستیم و در این بخش قصد داریم تا بازار کار این حرفه را با هم بررسی نماییم. بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در ایران و خارج از ایران تفاوت دارد و در ایران محدود تر از خارج از ایران به آن بها داده می شود اما با این حال یکی از بهترین تخصص ها با درآمد عالی محسوب می شود.

برای این که به خوبی به زبان برنامه نویسی سی شارپ تسلط پیدا کنید و به خوبی بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید، باید از همان ابتدا شروع به انجام پروژه های کوچک کنید تا هم یک تجربه کسب کنید و هم یک رزومه برای خود درست کنید. شما برای ورود به بازار کار علاوه بر داشتن تجربه باید رزومه خوبی هم داشته باشید.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان شیء گرا می باشد که با آن می توان هر برنامه ای را طراحی و اجرا کرد. به کمک زبان های برنامه نویسی می توان هر برنامه دلخواهی را نوشت و آن را اجرا کرد. یکی از خوبی های زبان برنامه نویسی سی شارپ این است که اگر کسی به زبان های C و C++ تسلط داشته باشد به راحتی می تواند این زبان را یاد بگیرد. حتی این زبان برای افرادی که به تازگی قصد یادگیری دارند مناسب می باشد و با کمی تلاش می توان به خوبی به ان مسلط شد.

فردی که زبان برنامه نویسی سی شارپ تسلط داشته باشد آینده ی بسیار خوبی دارد و با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان سطح عملی خود را افزایش دهید. زبان برنامه نویسی سی شارپ از گذشته تا کنون آپشن های زیادی به آن اضافه شده است و نسخه امروزی آن با اولین نسخه عرضه شده آن کاملا متفاوت می باشد. این زبان که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است هر ساله نسخه جدیدی را به خود اضافه می کند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

 

تفاوت بازار کار زبان برنامه نویسی سی شارپ در ایران و خارج از آن

همان طور که گفتیم بازار کار این حرفه در ایران نسبت به دیگر کشورها متفاوت می باشد. در کشورهای دیگر به صورت پیشرفته تر و تخصصی تر به این نرم افزار پرداخته می شود اما در ایران پیدا کردن شغل مورد نظر مرتبط با این حرفه کمی سخت می باشد. البته فردی که به خوبی به این نرم افزار تسلط داشته باشد می تواند برای خود یک کسب و کار خوب راه اندازی کند.

به طور مثال طراحی اپلیکیشن با زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی از شغل هایی است که می توانید در ایران به آن بپردازید ولی شرکت های کمی وجود دارند که در این زمینه به صورت تخصصی کار می کنند. شما به صورت آزاد و پروژه ای می توانید در این زمینه فعالیت کنید و درآمد بسیار خوبی هم می توانید داشته باشید.

اما در خارج از ایران به صورت گسترده تر به این نرم افزار بها داده می شود. طراحی نرم افزار، طراحی اپلیکیشن، طراحی بازی های ویدیویی و ... از جمله حرفه هایی است که می توان با این زبان برنامه نویسی انجام داد. شرکت های بسیاری وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه های فوق فعالیت می کنند.

یکی از حرفه ای هایی که در ایران توسط برنامه نویسی سی شارپ انجام می شود، طراحی سایت می باشد. با این زبان می توان سایت های حرفه ای طراحی کرد و در ایران بسیاری از سایت های معروف با این زبان طراحی شده اند.

همیشه به یاد داشته باشید که موفق شدن در هر زمینه ای بستگی به تلاش و کوشش فرد بستگی دارد و اگر قصد دارید راهی را در پیش بگیرید باید با قدرت آن را آغاز کنید. اگر قصد دارید زبان برنامه نویسی سی شارپ را به خوبی یاد بگیرید و در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت کنید باید از هر راهی برای یادگیری استفاده کنید.

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

اگر قصد یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ را دارید می توانید در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید. این مجموعه دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ را با بروزترین و بهترین سیستم های آموزشی زیر نظر برترین اساتید برگزار می نماید.

جهت ثبت نام می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده و به صورت حضوری اقدام به ثبت نام نمایید و یا برای راحتی کار می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و به صورت آنلاین در دوره مورد نظر خود ثبت نام نمایید.

 

آموزش برنامه نویسی سی شارپ بخش دوم

آموزش برنامه نویسی پایتون

 

آموزش برنامه نویسی اندروید