سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و مطالب روز

نظر

دوره های جدید آموزش طراحی وب در حال شروع می باشد و عزیزانی که قصد شرکت در این دوره ها را دارند می توانند همین حالا از طریق وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب ثبت نام نمایند. دوره های آموزش طراحی وب یکی از پر مخاطب ترین دوره های این مجموعه محسوب می شود که هر ساله علاقمندان بسیاری در این کلاس ها ثبت نام می کنند. یکی از مزیت های ویژه ای که این دوره ها دارد این است که دوره های آموزشی زیر نظر برترین اساتید کشور برگزار می شود و همچنین بروزترین و بهترین سیستم های آموزشی در اختیار هنرجویان قرار می گیرد تا این دوره را به بهترین نحو پشت سر بگذارند.

یکی از موارد تاثیرگذار در نحوه یادگیری، محیط آموزش می باشد و مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تمامی دوره های خود را در یک محیط کاملا آموزشی و آرام برگزار می کند تا هنرجو هیچ مشکل و دغدغه ای برای یادگیری دوره نداشته باشد. بازار کار طراحی وب در ایران همیشه به راه بوده است و هنرجویان بسیاری از طریق همین دوره ها وارد بازار کار شده اند و یک تجربه جدید کسب کرده اند. جهت شرکت در دوره های آموزش طراحی وب می توانید روی ثبت نام کلیک نمایید.

دوره های جدید آموزش طراحی وب

اهمیت طراحی وب

این روزها که کسب و کارهای اینترنتی گسترش یافته است، هر کدام از این شرکت ها یک سایت حرفه ای دارند که برای ارائه خدمات به مشتریان خود طراحی کرده اند. طراحی وب باید به دست یک فرد خلاق و باتجربه انجام گیرد و این حرفه نیاز به دانشی دارد که باید در دوره های آموزشی آن ها را یاد گرفت. طبیعتا هر شخصی که به یک سایت نیاز داشته باشد، برای طراحی آن اقدام نمی کند و این کار را به افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند می سپارد.

شرکت های بسیاری هستند که به دنبال افرادی می باشند که به حرفه طراحی وب تسلط کامل داشته باشند و حتی به صورت استخدامی برخی از شرکت ها در این زمینه نیرو می گیرند. شما می تواند با یادگیری طراحی وب و کسب تجربه در این زمینه کسب و کار بسیار خوبی برای خود راه بیندازید و این حرفه آینده شغلی بسیار عالی در ایران دارد. طراحی وب به کمک زبان های برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا امکان پذیر می باشد و هر سال پیشرفت قابل توجهی در این زمینه صورت می گیرد که باعث پیشرفت طراحان وب می شود.

طراحی وب از دو بخش Backend و Frontend تشکیل شده است که در بخش Backend مربوط به امنیت سایت، مدیریت پایگاه داده و ... اشاره کرد که به طور مستقیم در دسترس کاربران قرار ندارد ولی طراحی وب می تواند پشتیبانی سایت را بر عهده بگیرد. در بخش Frontend به گوه ای است که کاربران به صورت عمومی با آن در ارتباط می باشد و وظیفه جذب کاربر را بر عهده دارد که شامل بارگذاری مطالب و یا ارائه خدمات می باشد. در هر دو بخش طراح وب با توجه به دانشی که دارد می تواند فعالیت کند و حتی می توان به صورت همزمان چندین سایت را مدیریت کرد.

مباحث دوره آموزش طراحی وب

  • HTML5
  • CSS3
  • Java Script
  • jQuery
  • Dream Weaver
  • Less & Sass
  • Bootstrap
  • Ajax

یادگیری تمامی مباحث فوق برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای لازم می باشد و می توان سال ها در این زمینه فعالیت کرد و تجربه های بسیاری کسب کرد. اگر قصد دارید تا به صورت حرفه ای طراحی وب را یاد بگیرید، می توانید در دوره های جدید آموزش طراحی وب ثبت نام کرده و در این دوره ها شرکت نمایید.

یکی دیگر از مزیت های شرکت در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران این است که در پایان دوره به هنرجویانی که دوره آموزش طراحی وب را با موفقیت پشت سر گذاشته اند یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود که این مدرک مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و یک روزمه عالی برای ورود به بازار کار محسوب می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.